2012. június 24., vasárnap

Punnyadás felső fokon

Nos. Túléltem az utolsó évet a Bsc-én, és még idegösszeroppanást sem kaptam. Bár azt hiszem, igen sokan lélegeztek fel rajtam kívül, annak örömére, hogy túl vagyok a megpróbáltatásokon :D. Kicsit hisztis vagyok, ha túl sok stressz ér. A vizsgák, a szakdolgozat védés, az államvizsga...mind-mind kipipálva. Bár a nyelvvizsga probléma miatt sajnos jövőre nem tudok Msc-re menni, azt hiszem ez nem is olyan nagy baj. Túl sok és túl hosszú volt nekem ez az egy év. A kényszerű szünet talán arra is jó lesz, azon kívül, hogy valamit kezdjek az angollal, hogy magamhoz térjek, és összeszedjem magam, mielőtt nekiugrok az új egyetemi szenvedésnek. :D.
Az utóbbi másfél hetet alvás, evés, olvasás, punnyadás töltötte ki. De holnaptól elkezdem folytatni a mesekönyv írást, az angolul olvasás gyakorlását is. Na meg haladok a saját könyveimmel, ugyanis 20 db várja a polcomon, hogy elolvassam.
Egen, lehet hogy egy csöppet túlzásba estem...:D. De még így is van, amit szeretnék meg venni magamnak, és kb 50, amit könyvtárból, de egyelőre ezek csak tervek. Még nekem is megvannak a határaim, de tényleg :).
Nem tudom, ki hogy van vele, de azt kell mondanom, hogy meleg van. Mármint én szeretem a jó időt, mert télen nagy mértékben fázok. De azért az öngyulladást, mint olyat én sem preferálom. Szegény amcskámról ne is beszéljünk, szinte a falra tapad, hátha az hűti. :D.
Nah, ha lesznek új mesék, meg izgalmas dolgok akkor jövök. Addig aki dolgozik, vagy vizsgázik, azoknak a kitartás. Mindenki másnak pedig jó pihenést, nyaralást, meg amit akar. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése