2019. január 13., vasárnap

Film nézések






Eddigi legdurvább film és sorozatnézési rekordomat döntöttem meg az elmúlt pár napban. Mármint én inkább olvasgatós szoktam lenni, vagy zene hallgatós. De most sikerült több mindenbe is belekezdenem, amik megfogtak maguknak.

Az újévet ezzel a filmmel kezdtem. Nem vagyok túlzottan otthon a képregények világában, így nekem az adaptációk mindig új világot mutatnak be. Emiatt a hiányosságom miatt viszont nincs mihez viszonyítanom, csak magához a filmhez.
Nekem alapvetően bejött, bár tény és való, hogy nagy csavarokat nem kaptam tőle, nem kellett megerőltetnem az agyamat sem közben. Viszont szórakoztatott, és nagyon szép képi világával kápráztatott. Azt kicsit sajnáltam, hogy sablonosra sikerültek a szereplők, sokkal többet is ki lehetett volna hozni az alakjukból.

Ismerősömnél néztük meg a Robin Hood ezen feldolgozását. Nekem ez jobban bejött, mint a 2018-as. Bár tény, hogy annak a látványvilága egészen más szinten van, de valahogy ez a történet vezetés nekem jobban bejött. Bár lehet az is sokat adott az élményhez, hogy közben kaptam a mindenféle érdekes történelmi információt, ami így segített, ha valami olyasmit hallottam, ami nem volt egyértelmű.
De van még pár feldolgozás, egyet már ki is néztem, de azt hiszem majd később nézem meg, nehogy csömör legyen :D.











Star Trek: Mindenen túl

Korábban már láttam ezt a részét, de mivel elég régen, így nyugodt szívvel mondtam rá az áment az újrázásra.
Jó, én eleve elfogult vagyok a Star Trek-kel, és mivel az eredeti nagy filmek kimaradtak az életemből, (illetve most kezdtem pótolni), itt is csak az egyes filmekre tudok koncentrálni.
Maga a történet ötletes, mert hát melyik kapitány ne akarná megmenteni az embereit, nem igaz? A kérdés csak az, milyen messzire mész el ezért?
Látványos, pörgős. Mondjuk tény, hogy sok kérdést nem hagy nekünk, de ez igazából csak a végén tűnt fel.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése