2019. január 1., kedd

2018-2019



Oké, döbbenet, milyen gyorsan elrohant ez a pár hónap, ami még hátra volt. Leginkább hullámvasút feelingem volt, mind magánéletet mind a munkát tekintve O.o
Na, de új év, új lehetőségek. Mármint nehéz változtatni a jól bevált, vagy legalábbis annak tartott dolgokon, de lesz, amin muszáj lesz, ha jót, vagyis inkább jobbat akarok magamnak. Mert ahogy azt mondták nekem: Lehet így is élni, de minek?

Azért volt egy csomó jó dolog 2018-ban:
  • Eljutottam a tengerhez (és k...va hideg volt, de gyönyörű).
  • Eljutottunk nyaralni pár napra Horvátországba barátommal
  • Elkezdtem vezetni (ez mondjuk elég hullámzó élménysorozat, de még mindenki él, szóval sikernek könyvelhetem el :D)
  • Ültem Szegeden óriáskeréken (majd lefagyott a kezem, de szép volt a kilátás)
  • Rendszeresen járunk fallabdázni, ami a hét fénypontja tud lenni 
  • Megszületett párom nővérének a kislánya, aki gyönyörű :)
  • Voltunk Mátrában többször konferencián és még díjat is kaptam az előadásomért
  • Kipróbáltuk a bubble tea-t :D
  • Megnéztük a Nemzeti Múzeumot
  • Többször is voltunk Budapesten kiállításokon, és találkoztam barátokkal :)
  •  megtanultam GINOP rendszert kezelni a munkahelyemen (egy élmény...:D)
  • Kipróbálhattam magam, mint főnök 
És még hasonlók. Szóval ha őszinte akarok lenni, nem volt ez olyan rossz év. Persze voltak kiakadások (ez nálam alap), és még mindig nincs igazán döntés a jövőmet illetően (bár lehet hogy ezt külső körülmények amúgyis lerendezik...). De azt hiszem alapvetően hálás lehetek. Tényleg.
A korábbi fogadalmaimból volt, amit teljesítettem: pl rendszeres testmozgás, meg szinte mindbe belekezdtem pl: vezetés. Remélem ezek is teljesülnek az idei évben.
És ha már ilyen jól bejött az előző, akkor idén is fogok új fogadalmakat tenni, mert ha nem is sikerül minden belőle, de legalább mindegyikbe belefogok, akkor előrébb fogok jutni. Ha lassan is, de előrébb :).

Szóval, helló 2019, lássuk mit hozol nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése