2013. december 21., szombat

Téli pihenés

A fent látható képnek megfelelően tervezem a napjaimat tölteni...egy tökéletes univerzumban ezt meg is tehetném. A jelenlegiben sajna be kell érnem pár nappal, illetve némi tanulást is be kell iktatnom, hogy a vizsgaidőszak második fordulóját is végig tudjam csinálni bukdácsolás nélkül. Gondolom mindenki nagyon készülődik a karácsonyra, esetleg most készül tőle idegösszeroppanást kapni. :D. Én alapvetően szeretem, mert mégiscsak egy olyan időszak, amikor az ember azokkal van együtt akiket szeret (jó esetben). Finom kaják, sütik (igaz a végén túladagolásban fogunk szenvedni, de hol van az még), sokáig alvás. Filmek :D.
Az ajándék készítés is kalandos az idén, nem túl sokszor néznek bombagyárosnak az ember lányát, de mindent meg lehet oldani :D. Úgyhogy elvileg senki nem marad ajándék nélkül.
Az utolsó hetet is túléltük az iskolában, na meg az első adag vizsgát. Mondjuk még egy rakat ijesztő és félelmetes tárgyam vár rám, de elvileg van 2 hetem felkészülni rájuk. (Igen, amiből egy hetet már beosztottam, és nem sok tanulás van betervezve, szóval osztódni kell, vagy megtanulok alvás nélkül létezni :D).
Nem tudom feltűnt-e de ilyenkor ünnepek környékén nem csak a jobbnál jobb könyvek tűnnek fel, de jobbnál jobb filmek is. Én egyelőre kettőt néztem ki, amit feltétlenül moziban akarok látni: Jégvarázst (ezt holnap meg is nézem, remélem jó lesz), és a Hobbit második részét. Ajánlom, hogy a sárkány jobban nézzen ki a vásznon, mint a neten a trailer-ben, mert ott kb egy gumimaci ijesztőbb volt nála :D.
Igyekszem valami ünnepi hangulatú verssel is előhozakodni, szokás szerint, de nem igérek semmit, mert még közel se értem utól magam :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése