2014. június 19., csütörtök

Évet zárunk :D


És igen, megértem ezt a pillanatot is amikor elmondhatom, kész az utolsó vizsga is. Ez azt jelenti, hogy van 12 napom pihenni, ami tömör gyönyör. Legalábbis nekem. Viszont gyorsan lejegyzem, mi az amit erről a félévről elmondhatok:



1. A legkisebb létszámú szakirány tagja lettem az Msc-n (4 fő)
2. Új emberek megismerése (nem egy pozitív csalódást jelentett számomra)
3. Új barátok
4. Új szobatársak :D
5. Meglepően jó eredmények
6. Legtöbb szóbeli ebben a félévemben volt, szerintem új rekordot állítottunk fel :D
7. Rengeteg időt sikerült eltölteni a barátommal (a közös kollégium szépségei)
8. Jó pár film és sorozat megnézése (igen szép eredményeket értünk el, ha azt nézzük, hogy inkább könyv párti vagyok, mint film)
9. Végig izgulni az államvizsga időszakot/napot, úgy hogy kivételesen nem én voltam ott, hanem barátaim
10. Ballagások (bakker, rohan az idő O.o)

Nah, meg egy rakat kellemes emlék, barátokkal, családdal. Néha kisebb hiszti, mert az kell. :D. És most pihenés, aztán labor...majd amit hoz a nyár :).

Mindenkinek, akinek még vizsgája, munkája, egyéb más elfoglaltsága van, annak kitartást. A nyaralóknak jó pihenést. És reméljük, az ihlet is megtalál, ha már csak a lábamat kell lógatni :D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése