2014. szeptember 23., kedd

Őszi helyzetjelentés


Nem tudom, ki hogy áll az évszakokhoz, de nekem az ősz sose volt a kedvencem. Nem csak, hogy vége a nyaralásnak, de jön a levélhullás, meg a korán sötétedés, és a hideg...szóval na. Ki nem állhatom. És ráadásul egyetemistaként már az őszi szünetet sem várhatom...
Amúgy az egyetemi lét még nem olyan húzós, mint vártam. De él bennem a gyanú, hogy a szeptemberi nyugi miatt októbertől úgy fogok járni mint a kisboci...de addig is kiélvezem a szabadidőmet. Azaz: alvás, olvasás, és...rajzolás. Az elmúlt egy hónapban szerintem annyit rajzoltam, mint máskor egész évben :D.





Személy szerint leginkább az utolsót kedvelem :D. Barátom érezte is utána a késztetést, hogy megnézze velem a Nyolcadik utas a halál-t, hátha változik a véleményem az Alien-ről. A film alatt leginkább azért szurkoltam, hogy a macska túlélje :D. És kell egy plüss hordozó XD.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése