2014. szeptember 6., szombat

Rádöbbenés

Oké, fogalmam sincs, pontosan mikor írtam ide utoljára. De biztos, hogy nem mostanában.
Volt nyár végén egy 9 napos nyaralás barátommal, amikor kilustálkodtuk magunkat. Az idő nem minden esetben volt ideálisnak mondható, de egy "kis" túra meg egy strand így is belefért. Ez utóbbinál viszont megállapítottam, hogy a 20 fok hiába hangzik jól, víz esetén nekem még marha hideg :D. Azt hiszem, legközelebb bálnazsírt kell magamra szednem, és akkor talán nem fogok megfagyni :D.



A jó dolgokhoz könnyű hozzászokni, úgyhogy az utolsó hetemet azzal töltöttem itthon, hogy próbáltam magam leszoktatni arról, hogy csak 9 után másszak ki az ágyból.




Már csak azért is, mert még mindenkivel összeakartam futni, meg mini kirándulás volt az egyetemre barátnőmmel, meg pakolás, na meg megnéztük a konferencián a kutatómunkánkból összeállított, angol nyelvű prezentációt, amit nagyon profin a témavezetőm adott elő. Azt hiszem még van mit tanulni O.o :D
Vasárnap pedig:


Az utolsó év, amikor még 100%-ig egyetemista vagyok. Azért ez eléggé ijesztő gondolat. Már csak az idei év szól arról, hogy órákra járok, esténként összefutok a barátokkal, és laborozok, mindezt úgy, hogy még nincs igazán elkötelezettségem. Persze azért itt is lesznek izgalmak, mint szakdoga írás/védés, TDK (ha összejön), államvizsga (O.o), PhD felvételi. De aztán már vagy dolgozni fogok, vagy félig munka-félig diák leszek. Ráadásul a baráti társaság is szét fog hullani, mert lesz aki marad, lesz aki megy...:$

Minden esetre egyszerre félelemmel, és kíváncsisággal nézek az év elé. Remélem kegyes lesz hozzám, és a többiekhez :D. Na, meg hogy tele lesz felejthetetlen élményekkel...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése