2015. december 27., vasárnap

Last month of the year






Erre a bejegyzésre már legalább 2 hete készülök, de nem sikerült kivitelezni a dolgot. Na, de ami késik, nem múlik alapon most végre leírom :D.

     A legutóbbi bejegyzés szerint, épp egy budapesti konferencia előtt álltunk a csoporttal. Háátt...nem mondanám zökkenőmentesnek. Persze, könnyű úgy fikázni más munkáját, hogy nem nekem kell csinálni, de arra azért szerintem illene gondolni, hogy egy majdnem egész napos esemény közben a hallgatóság megéhezik. És enni szeretne. Oké, ne csináljanak nekünk meleg kaját, mert ingyenes volt a részvétel, de bakker, akkor legalább a büfé készüljön úgy, hogy lesz kb 40 ember, aki enne. Bármit, ami nem mászik le a tányérjáról...:D. Na, mindenesetre azt már tudjuk, hogy sose árt túlélőcsomaggal készülni.

     Azt nem tudom, hogy az elmúlt hünapokban annyira összeszoktunk, hogy most már merünk a másiknak jobban beszólni, meg önmagunkat adni, vagy egyszerűen az évvége hozza elő belőlünk ezt ki, de sokkal több surlódás volt a csoportban, mint előtte. Persze, voltak csak amolyan játékosak, amikor szívattuk egymást. De voltak véresen komolyak. O.o Lassan én is kezdem látni, hol húzódnak a törésvonalak, ami furcsa, de azért nem meglepő.
Mégis, továbbra is azt mondom, hogy az esetek többségében igenis összetartunk, meg segítünk a másiknak. Továbbra is járunk a Quiz night-ra, ami remek szórakozás, már ha az ember nem akar álmon halni :D. Mondjuk most is szünet van január 25-ig, úgyhogy ki lehet pihenni a fáradalmakat :D.
Közös filmnézések is voltak, meg vásárlások, vagy éppen koncertek hallgatása :D. Szóval azért igyekszünk a munka mellett (ami még mindig kurva sok, esküszöm, 31-én összeszámolom mennyi plusz órám van XD) pihenést és szórakozást is becsempészni a mindennapjainkba. Na meg persze barátommal is néztünk filmeket. Lássuk mik voltak mostanában:


 Ha már idén volt az egyik jeles napja a sorozatnak, mi is belefogtunk. Már csak azért is, mert eddig ez teljesen kimaradt az életemből.
Összességében tetszett a sorozat, a második részt azért túlzásnak tartottam már, néhol. De ettől függetlenül jó volt elmerülni ebbe a világba, és izgulni értük :D.


A munkatársakkal néztük egy hétfő délután :D.
Nekem tetszett, bár sok helyen szidják.
Jó, lehet, hogy világot nem vált, de ettől függetlenül engem megfogott. Mert ki ne érezte volna már legalább egyszer azt, hogy nem tud dönteni a jövőjét illetően, és örlődik a család illetve a saját vágyai között. Itt pláne nehezebb, hogy csak a lány hall és beszél, a többiek süketek...




És ebbe a számba pedig szerelmes lettem:


Már tavaly kinéztem a trailer-jét ennek a mesének, és meg is néztük Anikóval Szegeden. Szerintem aranyos. És összességében hű is marad az eredeti történethez, amit pedig tovább gondol, az is köthető a könyvhöz, úgyhogy én elégedett voltam a film végén. Mert azért tartottam tőle, hogy szar lesz. Jó, nem ez a kedvenc mesém, de nem volt katasztrófa se. A róka pedig tök cuki benne :D.











Igen, megnéztük. Mi is :D. Barátom a rajongó, én meg úyg vagyok vele, hogy annyira nem rossz, bár sose lesz akkora kedvenc mint a Star Trek. (Szép kis páros vagyunk.) Szóval a karácsonyi ebéd után (ami náluk volt), este felkerekedtünk és megnéztük 3D-ben. Személy szerint az a véleményem, hogy 2D-ben is elég nézni, legalábbis nekem semmi pluszt nem adott az élményhez. A film (nyugi, nem lesz spoiler) pedig tetszett. Szerintem  hozta a szokásos formáját. Elég mozgalmas volt, gyönyörű látványvilággal, nem túl kiszámíthatatlan fordulatokkal, viszont még így is elérte, hogy kíváncsi legyek mit hoznak ki belőle. Viszont nem hozott olyan hihetetlen mértékű újítást, legalábbis én nem tapasztaltam. Aztán persze lehet, hogy csak azért maradt el a katarzis érzése, mert nem én vagyok a legnagyobb rajongó :D.


A dínótesót is lecsekkoltam, miközben a hazaindulásomra vártam. (Néha tényleg elgondolkozom azon, hogy születnek a magyar filmcímek...)
Nekem tetszett ez is. (Komolyan elgondolkodhatnék az ízlésemen, mert ezt is szidják rendesen XD)
Jó, nem ez lesz a világ legjobb meséje, ezt én is belátom. De annyira nem is rossz, mint azt olvasom néhol. Vagyis nekem semmi lelkitörést nem okozott az, hogy Pötty itt úgy viselkedik, mint egy kutya. Helló, a dínók meg földet művelnek, komolyan ezen kell akkor fent akadni??
Szeethető, néhol elgondolkodtató, de azt hiszem itt tényleg nem én voltam a célcsoport :D.








 És igen, dobpergést kérek! Ez az a film, amit már nagyon rég szeretnék megnézni, de úgy voltam vele, hogy ha beledöglök is, előbb elolvasom a könyvet. Nos, az sikerült, így tegnap sort kerítettünk a filmre is.
Ha magában nézem a filmet, akkor nem rossz ez. Izgalmas, pörgős, látványos, és Hollywood-i :D.
Ha a könyv tekintetében nézem, akkor azért vannak hiányosságai, de azt is be kellett látnom, hogy ha ennél jobban is hű akar maradi hozzá, akkor egy kb. 8 órás szörnyet nézhettem volna :D. (De a könyv jobb, szóval olvassátok!)







A filmek és munka mellett szinte észre sem veszi az ember, hogy rohan az idő. Egyszerre arra lettem figyelmes, hogy igen, itt az ideje ajándékokat készíteni/venni. Ebben az évben lusta voltam, illetve ihlet nélküli, így mindenkinek vettem valamit. Szeressük a szegedi karácsonyi vásárt, mert nélküle nem jöhetett volna ez létre :D.
Azt hiszem, ez volt életem első éve, amikor az itthoni fa díszítésben nem segítettem. Fura volt. Persze a karácsony nem karácsony a család és nagy kaják nélkül. Úgyhogy az elmúlt napokban rokonokkal, vagy párom rokonaival ünnepeltünk. (Jó sokan vagyunk O.o) Mindenesetre nem irigyeltem a ház asszonyait, rengeteg munkájuk volt ezekben az eseményekben.
Most pedig egy kis pihenés van soron, illetve némi tanulás. Sőt, majd lassan (hangsúly a lassan szón van) egy angol nyelvű előadást is össze kellene rittyentenem. De jó is lesz nekem...

Mindenkinek szép hétvégét, és jó pihenést, vagy legalábbis kevés munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése