2016. január 1., péntek

Hello, dear new year

El telt ez az év is. Visszanézve, valahogy hihetetlennek tűnik, hogy ennyi mindent sikerült belepréselni. És mégis, mintha elrohant volna mellettem. Szokás szerint hozott is, vitt is magával (gondolom ő is az egyensúlyra törekszik), de azt hiszem nem sok mindent vethetek a szemére.



Mindig elhatározom, hogy vezetem egy külön listára azt, mit is csináltam először ebben az vében, és majd nem kell rajta agyalnom, de még sose sikerült összehozni. Na de majd legközelebb! Addig is, csak úgy nagyjából:
Idén életemben először:

– jutottam el a Könyvtári éjszakára
– voltam OTDK-n az évfolyamtársaimmal
– védtem meg az MSc-s szakdolgozatomat, és tettem le az MSc-s államvizsgát
– voltam meghallgatáson a PhD felvételi miatt (és meg is kaptam a helyet :D)
– voltam barátom nővérének esküvőjén (reméljük több nem is lesz :D)
– dolgoztam ennyit laborban (és ennek a mértéke már csak nőni fog…)
– költöztem albérletbe, ahol egy teljes szoba csak az enyém (5 év koli után fura volt)
-voltam SZIN-en, méghozzá az elejétől a végéig (és meglepő módon élveztem)
– veszek részt a Quiz night-on a munkatársakkal
– töltök ennyi időt a munkatársaimmal, de jó fejek, így ez egyáltalán nem zavar
– kell az angolt használnom a mindennapokban, mert az egyik munkatársam portugál, és vele ez a közös nyelv (azt hiszem az angol tanárok sírnának, ha hallanak engem, de André érti mit akarok, szóval ez a lényeg :D)
– dolgozok algákkal ( a növények után azért ez nagy váltás, de kis cukik :D)
– fordult elő, hogy csak kettő-, néha háromhetente jártam haza
– sütöttünk barátommal közösen ananászos csirkemellet, és tök jól sikerült
- néztem Star Wars filmet moziban (már amennyire emlékeim nem csalnak)
- vettem magamnak határidőnaplót
- festettem ki ennyiszer a körmeimet

Azt hiszem, nagyjából ennyi. Azért sok mindenre nem jutott annyi idő, mint szerettem volna (mozgás, barátok, olvasás stb.). Úgyhogy remélem, ezeken tudok majd változtatni.
Idén úgy döntöttem, csinálok egy 12+1 listát, amolyan iránytűnek, hogy mit szeretnék véghez vinni ebben az évben. Nem, nem fogadalmak. Abban sose voltam jó, és utána csak rosszul éreztem magam, mert nem tudtam teljesíteni. Ezek csak olyan pontok, amiket most fontosnak érzek, és szeretnék rajtuk javítani. Ha tudok, annak örülni fogok, remélem ezek segítségével rengeteg új élményben leszek gazdagabb. Ha nem jön össze? Így jártam, lesz még másik év, hogy összehozzak valamit belőle.

Lássuk a listát:

1. Elkezdeni rendszeresen mozogni
2. Több folyadék bevitel (nem, nem alkoholra gondolok :D)
3. Megtanulni sütit sütni
4. Elkezdeni ismerkedni a némettel
5. Jobb időbeosztás
6. 100 könyv elolvasása
7. Ne csak barátom jöjjön hozzám, hanem én is menjek hozzá (ugye a lustaság, ha fájna...)
8. 100 film megnézése
9. Külföldön nyaralni (jó, nem egy hónapot, de pár nap nem olyan kivitelezhetetlen)
10. Gyúrni az önbizalmamra
11. Megtanulni szépen sminkelni
12. Megtanulni frizurákat csinálni saját magamnak, akár hajnali kómásan is
+1: Minden hónapban venni valami jutalom, mert megérdemlem (kár, hogy erre a hónapra már annyi ötletem van, hogy ebből csak egyet kiválasztani...O.o) 

Majd csak összejön belőle valami :D.
Remélem, mindenkinek szép lesz ez az éve, és megvalósulnak az álmai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése