2016. február 8., hétfő

Welcome february

Jejj, rohannak a napok, és szinte semmit sem csinálok. Vagyis leginkább így érzem, pedig ez nem igaz.
Hát, időm sokkal több nem lett, vagy csak szimplán én vagyok képtelen rendesen beosztani. De azért igyekszem. Viszont amire az utóbbi időben rá kellett jönnöm azaz:




Igen-igen. Lehet tényleg szükség lenne arra az ajakápolóra, ami befogja a számat...mondjuk végleg :D. Jó, így mondjuk hamar letudom tesztelni, kinél hol vannak azok a határok, amiket már nem kellene átlépni :D.
A munkatársaim teljesen "elrontanak". Kezdek rákapni a vásárlásra, a cider ivásra, és új dolgok kipróbálására. Mondjuk ezutóbbiban főleg egy személy segit nagyon, néha akkor is, ha nem akarom :D.
Múlt héten például így próbáltam ki a zumbát. Ahhoz képest, mennyire féltem tőle, annyira jól esett mozogni végre egy jót. Nem mondom, hogy ezekután erre fogok járni, de azt sem, hogy nem. Majd kiderül.
Viszont a heti túlélni való az a bowling lesz. Sose csináltam még, és nem vagyok meggyőződve arról, hogy jó ötlet az én kezembe nehéz golyóbist adni...:D, de csak 2 órát kell úgy átvészelnem, hogy nem teszek kárt magamban és másokban...talán menni fog :D.

Én komolyan nem tudom, hogy az idő, vagy más-e az oka, de egyszerűen nem tudok időben felkelni, hacsak nem nagyon muszáj. Ez már komolyan kóros...pedig a napi 7 óra meg szokott lenni...de hát ez van. Próbálkozom, próbálkozom...

Azért közben filmeket is néztem:
Shannara krónikái:
Ebbe a sorozatba barátommal kezdtem bele. Nekem tetszik, bár még csak a 4. epzódot tudtuk le. Én nagyon kíváncsi leszek arra, vajon hogyan is alakult ki ez a világ, ahol éppen járunk. Na meg hogy vajon sikerül-e a triónak nem megölni egymást a küldetés alatt :D





Szerelemre hangszerelve:
Aranyos, őrült, időnként teli sztereotípiákkal. De nekem bejött. A zenék marha jók voltak benne. ;)













Na, hát ez könyvben sem volt könnyed történet, de filmben is eléggé ütött. El nem tudom, és nem is szeretném képzelni, milyen lehet megtapasztalni, hogy szép lassan elveszíted magadat. Persze van egy szint, ami után te már nem is tudod, mit veszítesz, csak a közelállók...













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése