2016. március 5., szombat

Februári visszatekintés


Azt hiszem, az idei év sem arról fog szólni, hogy minden nap posztolok valami okosságot :D. De talán nem is olyan nagy baj ez. Amúgy sem történnek eget rengető izgalmak az életemben, de unatkozni sem unatkozok, szóval az egyensúly tulajdonképpen meg van.
Ha visszanézek, akkor azt mondhatom, hogy egy egész jó kis hónap van mögöttem. Életemben először voltam bowlingozni (2x is). Az első alkalom sem volt rossz, bár egyesekben túltengett a versenyszellem. Ezt sose fogom megérteni, de biztos bennem van a hiba. Az se segítette az élményt, hogy kb. a fagyhalál közelében voltam időnként (bár szerintem ez a fáradtság miatt volt csak). De mivel már korábban említettem, hogy nekem vannak a legjobb munkatársaim, elmentünk még egy körre, hátha azt már jobban élvezzem.



Utána még beültünk beszélgetni, én torokfájás miatt skippeltem a koktélozást, de következőleg tuti nem fogom, mert nagyon gusztusosan nézett ki O.o

A hétvégéken barátom lejön hozzám, mert mindig volt valami ami miatt Suncity-ben kellett időznöm. És tovább feszegettük a főzési tudományunkat:


Most hétvégén pedig ismerd meg közelebbről kicsiny városod, azaz túristaként néztük meg a Dómot és a Zsinagógát. Egy csomó érdekességet hallottunk róluk, és még a toronyba is felmásztunk (annak ellenére, hogy úgy fújt a szél, hogy csak nah...) De megérte, mert nagyon szép volt a kilátás, és mert bakancslistás pontom is ki lett így pipálva.

A munkahelyen készülünk a farsangi műsorra is (igen, tudunk róla, hogy már elmúlt :D), érdekes lesz. Igazából ha nem kellene azon agyalnom, hogy minek öltözzek be és azt meg is csinálni, fele ennyi bajom sem lenne vele. Még a táncpróbák sem akasztanak ki annyira, mint gondoltam. Vélhetőleg azért, mert végig röhögjük őket :D.

Az e hónapi megérdemlem ajándékom önmagamnak egy társasjáték lett:


Kíváncsi vagyok rá, milyen lesz. Este elolvastam a szabályzatot, és kb. így néztem ki:


Azt hiszem párszor le kell játszanom, mire mindent érteni fogok :D.

Nos, jöjjön a március, lássuk mit hoz nekem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése