2014. március 23., vasárnap

Határozottan érzem, hogy itt a tavasz. Jó, ha most kinézek az ablakomon, akkor nem ezt látom, de akkor is :D.
Amikor már ezt látom, akkor sokkal vidámabb vagyok. Nem szeretem a korai sötétedéseket, a hideget, a szürkeséget. Egyszerűen nem erre lettem kitalálva. És az, hogy már melegedik az idő (és ha már én így érzem, akkor az jelent valamit, mert nagyon fázós vagyok), és hosszabbak a nappalok sokkal vidámabbá tesznek. Bár azt fájlalom, hogy tavaszi szünet idén nem lesz az egyetemen :$. De azért így is ki lehet élvezni a dolgot.
A suli halad, hál'istennek nem sok zh-t kell írni, bár most héten pont lesz egy. A 20 perces kiselőadás is, amitől paráztam jól sült el, meg lettem dicsérve, így aztán boldogság van :D.S a héten megyek laborozni is. Egyrészt várom, mert kíváncsi vagyok, milyen eredményeket fogunk kapni, másrészt mindig izgulok, hogy nehogy elrontsak valamit. Mert az egy dolog, hogy nekem nem lenne jó az eredmény, na de a témavezetőmnek sem O.o.
A növényes társaság kezd egész jól összecsiszolódni, bár nem nehéz, ha csak 4-en vagyunk rajta, és az óráink 80-90%-a közös XD. Roppant családias a dolog, de még a laborok is jók, hangulatosak. Tényleg kicsit másként bánnak velünk Msc-n a tanárok. Jó, ha valamit nem tudunk, ugyanúgy meghúznak...de akkor is.
Furcsa belegondolni abba, hogy már itt a hónap vége. Rohan az idő, és néha úgy érzem, kihasználatlanul folyik el a kezemből. Nem tudom, mit kellene még beletuszkolni, hiszen a nyelvtanulás, barátokkal összejárás, órára járás, esti úszás, és a családdal töltött idő, plusz a barátommal csinált programok (ez roppant magyaros mondat lett, sorry) mellé már nem nagyon tudok mit berakni. Pedig biztos lehetne még :D.
Sajnos vers írás elmaradt, azonban mostanában esszéket írogatok, aztán hogy az adott pályázaton érek-e el vele valamit az más kérdés. Ha majd kész lesznek, akkor lehet feltöltöm őket ide is :D.
Addig is, mindenki élvezze ki a jó időt ( ha majd visszajön).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése