2014. december 21., vasárnap

Christmas is coming...

Szóval, a legutóbbi jelentkezés óta sem sikerült a gyakoribb posztolást összehozni. Azt hiszem ez erre az évre már így is marad. Nem mintha olyan sok minden történt volna azóta velem. Vizsgák, elő vizsgák, TDK javítás, szóval csak a szokásos, ha ezt a félévet nézem. :D
Viszont ezek is kitöltötték úgy a napjaimat, hogy életemben először körülbelül így tekintek a karácsonyra és az ajándékozásra:



Mert mindjárt itt a szenteste, és én még sehogy sem állok, max tervek vannak. Nem baj, innen szép győzni. :D

Azért nem csak tanulással teltek a napjaim, film nézés is bekacsintott.

Nah, ezzel a filmmel csak az volt a bajom, hogy nagyon vontatott volt. Eltelt 42 perc, és nem történt benne semmi lényeges, leszámítva, hogy végig nézhettem, ahogy hősnőnk szenved, és emiatt én is szenvedtem. Persze mindemellett nagyon látványos volt, amikor volt történés is, de nem tudom. Nem fogott meg igazán, remélem, hogy a befejező rész ütősebb lesz.









 Ez a film ellenben nagyon tetszett. Pedig azért nem néztem meg eddig, mert féltem tőle, ugyanis a könyvet nagyon szerettem. És hiába tudom én, hogy nem érdemes a két műfajt összehasonlítani, azért ritkán szokott a film is tetszeni. De itt pozitívan csalódtam. A színészek jók voltak, a történet átadta azokat az érzelmeket, amiket a könyv is, ennek örömére barátom az utolsó 10 percben csak csendben tűrte, hogy rajta szipogjak...:D.










Ezt a filmet pedig baráti társasággal néztük. Moziban. Mert hát na. Ez sem volt rossz, de nem is lett olyan jó, mint lehetett volna. Itt is sokszor éreztem azt, hogy el van nyújtva (ami nem meglepő, mert hát mégis csak egy vékony könyvet szedtek szét 3 részre...tudnám miért?), meg klisék halmaza, ami nem lenne zavaró, ha normálisan meg lettek volna csinálva. De amikor a legmeghatóbb, sőt sírós résznél lány létemre konkrétan röhögőgörcsöt kapok...az gáz :D. Egy cseppet.
Na meg fent akadtam pl.: a harci állatoknál...még a tünde esetét értem, de a harci malac a törpe alatt? na meg a semmiből odateleportált harci kecskék?? WTF? Mondjuk egy olyat elfogadnék magamnak, de amúgy sok értelmét nem láttam nekik :D.
És azt se tudtam meg, honnan jöttek és hová lettek.
Aztán volt egy-két olyan színész, akinél csak arra tudtam gondolni, hogy vajon mivel lőtte be magát, hogy egész végig olyan pszichopata tekintete volt, tág pupillával?
De a látványra itt sem lehet ok panaszra...csak ez nem visz el mindent a hátán.

:D Ez egy teljesen random kiválasztott film volt, amit barátnőmmel néztünk. Nem volt rossz, és szórakoztató, de azt hiszem amolyan 1x nézős dolog. Ha valaki szereti az ilyen felnőtté válás problémáit viccesen bemutató filmeket, lehet ezt is élvezni fogja...abban az esetben, ha nem sok mindenen akad fent :D.
De a gyerek tündéri volt benne.











Szóval, akkor kezdjünk bele a végső visszaszámlálásba karácsonyig. Aki még ajándékokat vásárol, annak kitartást, illetve hajrá a takarításhoz, főzéshez. Azért pihenjen mindenki, és tömje meg magát :D, mert aztán jön az új év, új kihívásokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése