2014. december 30., kedd

Összesítsünk

A moly.hu-n minden évben megkérdezik, mi az, ami életedben először csináltál az adott évben?
Az én válaszaim 2014-re:


-néztem musical-t Budapesten (Vámpírok Bálja)
– aludtam párom keresztszüleinél Budán (a musical után ugyanis már nem tudtunk volna hazajönni)
– néztem doramát végig japánul, igaz néha semmit nem értettem belőle :D
– szerveztem meg egy tanulmányi kirándulást az egyetemi városomba és a tanszékre ahol szakdolgozom, a volt középiskolás tanárom kérésére
– magyaráztam középiskolásoknak a labor rejtelmeit, és a pipetta használás mikéntjét
– laboroztam a nyáron
– sőt, volt, hogy én figyeltem a többiek hogyan csinálják a lépéseket (nem voltam ideges, á nem :D)
-voltam a színházban Szegeden
– láttam tiszavirágzást
– kipróbáltuk a barátokkal a Kutatók Éjszakáját
-írtam és adtam elő TDK-t
– először főztem meg egyedül a Holland krumplit, és ehető lett
– töltöttem bent 8 órát a laborban úgy, hogy sem enni, sem inni nem tudtam eljutni a mérés miatt…
– lett saját növényem, amit még nem pusztítottam ki :D, remélem ez így is marad
– vittem először ajándékot karácsonyra párom szüleinek
– néztem filmet baráti társasággal teljesen angolul, felírat nélkül és a nagy részét értettem

Pedig az elején csak vakartam a fejem, hogy mit is csináltam én egyáltalán ebben az évben? Most majd okosabb leszek, és írni fogom a dolgokat, hogy ne az utolsó pillanatban keressek a szita agyamban az emlékek után.
 Alapvetően hálás lehetek ennek az évnek, mert voltak ugyan rossz pillanatai, meg idegeskedés, hiszti, sértődöttség, bánat és társai, de ha az egész képet nézem, nem lehet okom panaszra. Mert nagyon sok kellemes pillanat is társult hozzá.
Úgyhogy köszönetet mondok 2014-nek, mert olyan barátokkal ajándékozott meg, akik igazán fontosak lettek nekem, és a már meglévők pedig továbbra is elviseltek, minden dilimmel együtt (ez már szinte perverziónak nevezhető), a családért, mert hozzájuk tényleg mindig fordulhatok ha gáz van. A meglepően jó hangulatú tanszékért, ahol ha nem is minden egyszerű, de mindenki segítőkész és nem kell gyomorideggel kezdenem a napot (kivéve amikor elszámolásra megyek :D), a kisebb-nagyobb sikerekért (jutifalatok az élettől), a pofára esésekért (csak hogy tudjam hol a helyem).


Remélem legalább olyan jó lesz (vagy még jobb), mint az idei volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése