2015. április 28., kedd

Mit is néz az ember lánya...

Avagy hogyan baszd el az idődet tanulás helyet. :D Ismerős mindenkinek a helyzet, tanulni kéne, ezért pont tökéletes az időzítés belekezdeni egy új sorozatba. Esetleg az elmúlt fél év régóta vágyott filmjeit kell letölteni és megnézni :D.


Szóval lássuk én mit is nézegetek mostanában.

A mesét nagyon rég láttam, de szerettem gyerekként. Úgyhogy én nagyon kíváncsi voltam, sikerül-e jól átültetni.
Barátom pedig hősiesen beleegyezett, hogy megnézi velem :D.
Nem sok mindent változtattak meg a filmben, talán csak azt, hogy miért szeretné a király, hogy a fia minél hamarabb nősüljön, a nagyherceg alakját, és azt, hogyan derül ki, van még egy lány a házban.
A szereplőkkel nem volt bajom, bár a mostohát alakító Cate Blanchett irigylésre méltóan jól néz ki. O.o
A ruha pedig valami gyönyörű, pedig alapvetően nem vagyok oda a habos-babos dolgokért, de egye fene, ha ezt valaki hozzám vágná, elfogadnám :D.
A zenére sem lehet panasz, és meglepően kevés volt benne az ének, ha már abból indulunk ki, hogy ez egy Disney :D. Mondjuk a kedvencem így is a Lavender blue.





De ha már Disney, természetesen meg kellett nézni az eredetit is. Nem volt rossz, nem volt rossz, de gyerekként valahogy jobban tetszett.






 Közös filmnézés mostanában Dr. Csontot jelent.
Amikor berobbant hozzánk, csak néha-néha kaptam el egy-egy részt.
Aztán ki is ment a fejemből. Most elejéről kezdtük, és kifejezetten tetszik. :D.






Anime területen is váltottam, ugyanis sajnos befejeztem a korábban nézett Bokura wa minna kawaisou c. animét, és a második évad még sehol sincs. Így aztán három másikba is belenéztem. Egyike ezeknek a Tokyo ghoul, amit már rengeteg ismerősömtől hallottam dicsérni. Nem éppen rózsaszín történet. A főhősünk egy rosszul sikerült randi (már ha annak nevezhetjük, ha a kiszemelt hölgy ki akar belezni és megenni) után félig ember-félig ghoul-lá válik. Nem képes megenni az emberi táplálékot, vonzza az emberi hús. A kérdés az, hogyan tud egy cseppet sem erőszakmentes világba beilleszkedni, és ezt összeegyeztetni a megmaradt emberségével?
Még csak pár részt néztem belőle, érdekesnek tűnik, de csak azok nézzék, akiket nem zavar a vér és az erőszak.


 Egy romantikus, és könnyedebb anime. Főhősnőnk gyerekkora óta kerüli az embereket, mert nem lehet bennük megbízni. Mégis, sikerül az iskola legmenőbb (of course) fiújával összejönnie. Na de, sikerülhet-e két ennyire különböző személyiségnek összecsiszolódnia?

Aranyos, a párkapcsolatban felmerülő problémákra fókuszál, na meg arra, hogy időnként miket vagyunk képesek tenni akár saját magunkkal is, hogy a másiknak tetszünk...



Ao haru ride. Azt hiszem ez a kedvencem mind közül :).
Ez is romantikus, de közben arra is nagy hangsúlyt fektet, hogy megmutassa, időnként mennyire kegyetlenek vagyunk a másikkal, ha az más, mint mi. Vagy hogy nem is olyan egyszerű felvállalni a különböző véleményünket. És a változásokról...
Mindemellett persze ott vannak a főhősök, akiknek szurkolhatunk, hogy összejöjjenek. Mert ha nem, akkor valakit megütök, az biztos...

Szóval én ezekkel foglalom el magam...a tanulás helyett...:D.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése