2015. július 12., vasárnap

Diplomaosztón túl

Szóval a múlt hét vasárnapon megtörtént a várva várt pillanat, és ünnepélyes keretek között megkaptuk a diplománkat.




Ráadásul mi voltunk az első év, amikor az Msc-sek talárban vehették át az oklevelet. Nem volt rossz, de én mondjuk simán meglettem volna nélküle. Ráadásul a kalap az folyton szökni akart a fejünkről :D.





Mindezek mellett még korábban letudtam az SZBK-ban is a felvételi kört. És egy hete pedig már a laborban tanulgatom a dolgokat. Egészen július 31-ig leszek, aztán lesz egy hónap szünetem. Remélem addigra már kiderül, hogy sikerült-e valamelyik felvételi. Mert jelenleg még senki nem tud semmit :D, és azért így elég vicces a dolog.

A laborban a csoport nagyon kedves, főleg lányok vagyunk, meg 2 fiú, ehhez jön majd még hozzá Dávid, de még így is nő uralom van :D.
Arra mondjuk ismét ráébredtem, hogy a sebességemen dolgozni kell, mert Andre 2x olyan gyorsan végezte el a lépéseket, mint én XD. Amúgy ő portugál, szóval egy hete angolul beszélek a laborban. Többé-kevésbé megértettük egymást, de volt, amikor nem igazán tudtuk, mit akar a másik.
A napok lassan teltek. Ami érdekes, általában rohanni szoktak. Délelőtt még sokat voltam az albérletben, mert csak 11-re kellett menni. Viszont 6-nál hamarabb nem jöttem el. Igaz, hogy közben ebéd szünet, kávé szünet, inkubációs idők is voltak, szóval azért nem orrvérzésig kellett helyt állni :D.

Elég furcsa volt az elején, hogy az albérletben full egyedül voltam, de most már hozzászoktam. Egész kellemes, de néha rám tör a szocializálódhatnék, és akkor azért rossz, hogy nincs senki a közelemben.

Azért is jó volna tudni az eredményeket, mert szeptembertől szükségem lenne egy helyre, ahol lakhatom, és azt el kellene kezdeni keresni. De nyilván nem szívesen fizetnék ki feleslegesen 2-3 havi kauciót, hogy aztán kiderüljön nem sikerült a dolog...de majd csak lesz valami.

Persze azért megy a film nézés is.



  A csajok bosszúja még tavaly lett kinézve, de aztán ki is ment a fejemből. A múltkor azonban anya nézte a tévében, így később én is meglestem.
:D
Vicces, kikapcsol. Az ember jól szórakozik, amíg nézi, és igencsak szurkol, hogy a szeretők+feleség kombó győzzön.
Világot nem vált, de nekem bejött.









Nagyon vártam ezt a filmet. A Jurassic Park filmjeit is nagyon szerettem, annak ellenére, hogy néhol logikai bakik voltak bennük. Habár moziban akartam nézni, nem jött össze. Ennek ellenére nekem tetszett.
Hozta az általam elvárt szintet. És igen, itt is van, amibe bele tud kötni az ember. De ettől függetlenül azt gondolom, hogy érdemes megnézni.



 A másik, általam nagyon várt film volt ez. Ráadásul mindenhonnan jó kritikákat hallottam róla.
És tényleg, jó ez is.
Derű, Harag, Undor, Bánat, Pánik együttesen próbálják fent tartani az egyensúlyt. Ám ez nem is olyan könnyű, főleg ha egy 11 éves lányról van szó, ráadásul egy teljesen új környezetbe csöppen.
Jól meg lett csinálva, szerethetőek a szereplők, és csupa olyan dolgot vet fel, ami mindenki számára ismerős.
Ezt is csak ajánlani tudom.






Kitartást azoknak, akik még dolgoznak, ebben a hőségben! (Meg nekem is. :D)
Akik pedig a szabadságukat élvezik, azoknak jó pihenést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése