2015. augusztus 20., csütörtök

Apró örömök

Akár a képen látható macska, körülbelül én is így pihentem az elmúlt napokban. Ilyenkor rájövök arra, hogy szép-szép, ha az embernek van mit csinálnia, és pörög az élet, de néha nem hátrány, ha meg tudunk állni, és kifújjuk magunkat.

Az elmúlt másfél héten körülbelül ezt csináltam. Pihentem, számomra fontos emberekkel találkoztam, filmet néztem, olvastam, barátomon lógtam (aki ezt félelmetes türelemmel tűrte :D). Egyetlen hátránya lesz a dolognak, az első munkahetemen megfogok halni, amíg visszaszokom a normális mennyiségű alvásba, és munkatempóba. Azaz nem 9-kor, ne adj isten 10-kor kelek, és nem lógatom egész nap a lábam.

Sikerült ismét végig nézni a Gyűrűk Ura trilógiát.
Még mindig magába szippant, szerintem az egyik legzseniálisabb könyv adaptáció. Vérzik a szívem, amikor arra gondolok, hogy soha nem nézhetem meg élőben Völgyzugolyt, vagy a Megyét. Mondjuk ettől függetlenül egyszer New Zealand-ra el kell jutnom.
Miután végig izgultuk a gyűrű sorsát (és megállapítottam, hogy Frodó életképtelen) újabb filmek kerültek sorra.
Liza, a rókatündér:

Nekem tetszett. Nem egészen olyan volt, mint amit vártam, de így is jó volt. Kicsit furcsa volt, ahogy a magyar és japán elemek keveredtek, de talán pont ez adta azt a hangulatot, ami engem megfogott.
Meg a zene :D.












Az élet könyve:
Véletlenül esett erre a választásunk, bár én már néha szemeztem vele :D.
Nagyon aranyos, kedves mese, amelynek azért van mondanivalója.
A szereplők szeretni valóak ( a malac nagyon ott van :D), jó az alaptörténet, nekem a rajzolása is tetszett, és itt is eszméletlen jó zenék mennek. :)



Zimmer Feri
Gyerekkorom nyári slágere volt ez a film. Imádtam, ahányszor ment a tévében, én annyiszor ültem le megnézni. Aztán valahogy eltűnt a süllyesztőben.
Most elővettem, és kissé félve néztem meg, nem tudtam, fog-e tetszeni nekem.
És igen :D. Jó, nem annyira, mint gyerekként, és sok mindent már másképp éreztem, na meg voltak olyan poénok, amiket felnőtt fejjel ért meg igazán az ember :D.
Egyszer veszem a bátorságot, és megnézem a második részét is...







Mindezek mellett voltunk még a Budapesti Állatkertben is, amit én nagyon élveztem, és több, mint 100 képet sikerült készíteni :D. Mondjuk rendesen el is fáradtunk, mert olyan 12-től kezdve majdnem a zárásig tébláboltunk, of course a legnagyobb melegben :D. De megérte.
Tegnap pedig félig, de leköltöztem az albérletbe.
Szerettem a kolit, de azért határozottan boldog voltam/vagyok, hogy most lesz egy saját szobám, nagy ággyal, íróasztallal, szekrénnyel, egy fotellel (olvasós zug!), ami csak az enyém. Csöndes környék, és rajtam kívül még egy srác fog ott lakni, szóval remélhetőleg az albérlet is csendes lesz :D.
Azért furcsa, belegondolni, hogy ennyire a saját lábamra fogok állni. Saját fizetés, saját szoba, otthontól távol...néha ijesztő belegondolni, hogy felnövök. Máskor meg tök vicces, és elégedett vagyok vele. Ki tud kiigazodni rajtam...
Még van pár nap hátra a szünetből, amit egy rövid kis nyaralás+SZIN kombó fog kitölteni, úgyhogy majd csak utána fogok jelentkezni. Remélhetőleg csupa pozitív élménnyel :D.
Addig még mindenki igyekezzen kiélvezni az augusztust, már ha az idő engedi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése