2015. szeptember 13., vasárnap

My first month






Szóval, augusztus közepe óta eltelt pár nap, és nem unatkoztam közben egy cseppet sem. Voltunk barátokkal pár napot közösen nyaralni, bár az időjárás nem volt túl kegyes hozzánk, azért jól éreztük magunkat. Vagyis én igen, de remélem a többiek is.
Aztán hazaugrottunk, hogy szinte rögtön neki is indulhassunk Szegedre a SZIN-re. Ez a program már nagyon régóta a kívánságlistámon van, de eddig sose jött össze. Most úgy döntöttem, mindegy, mi lesz, felvesznek, nem vesznek, lesz munkám, nem lesz munkám, én erre akkor is elmegyek. :D Vagy azért, mert megjutalmazom magam, vagy azért, hogy megvígasztaljam.

Kicsit azért tartottam tőle, mert aki ismer, az tudja, nem vagyok az a nagy bulizós alkat. Az alkoholt sem szeretem túlzottan. Ellenben a jó zenét, a kellemes hangulatú koncerteket, a barátokkal közösen töltött időt igen. Így reménykedtem abban, hogy nem lesz annyira vészes, de legalábbis nem fogom utálni minden percét.
Lássunk néhány képet róla:

                                  Ezt nem tudtam ott hagyni, és nem, nem ittam belőle ennyi bort :D.

Összegyűjtöttünk pár túrórudit a koncertek között :D

SZINezd újra szinezd újra...

Három testőr :D

:)

Mert ilyen is kell :D

Pózolj a nagyszínpaddal :D

Mint látható, jól éreztük magunkat. Bár azért néha megállapítottam, hogy öreg vagyok én már a folyamatos bulizáshoz, mert igencsak éreztem napközben az alvás hiányát. Ráadásul közben nekem időnként jelenésem is volt, például a munkaadómnál :D, meg beíratkozás és egyébb nyalánkságok. Mindenesetre megérte, biztos, hogy nem fogom elfelejteni ezeket a napokat. :)

Sajna a SZIN-nel együtt véget ért az utolsó "gondtalan" nyaram, legalábbis ahogy a többiek mondják. Szerintem ezen is izgultam én épp eleget, de tény, hogy most már mint félig dolgozó/félig tanuló ember, nem lesz nyári szünetem, max pár nap szabim.
Leköltöztem az elbérletbe, ahol elégedetten nyugtáztam, hogy lett egy olvasó sarkom. Bezony ám. :) Még sose volt, de most van, és használom is. Igaz, hogy általában este 10-11 között, mert máskor nincs időm olvasni, de akkor...egy bögre teával bekuporodva, kezemben a könyv, és kicsit kikapcsolok. 

Amikor viszont épp nem olvasok, hanem a neten nézelődöm, akkor azt itt teszem. Illetve a jelenlegi bejegyzés is itt íródik, miközben a nap pont rám süt, úgyhogy kifejezetten kellemes az idő. Ha tudnék, dorombolnék örömömben, de legalább fotoszintetizálnék...:D


Tegnap letudtam az első nagyobb bevásárlásomat is, aztán a hétvégéi gyors labormunka elintézése után neki álltam mosni, illetve ma takarítani. Napsütésben még dolgozni is jó volt menni, igaz, ilyenkor csak pár órát vagyok bent, nem napi 10-et :D.

Nah, hát igen, a munka. Az érzés, amikor a nyáron jól működő kísérlet számodra érthetetlen okból most egyáltalán nem megy. Pedig te mindent ugyanúgy csinálsz...
Ezért aztán segítettem a többeiknek, ahol tudtam, amíg meg nem oldódik ez a probléma. Hát öregem, kb. így éreztem magam:
Jó, ahogy egyre többször csináltam a dolgokat, azért úgy lettem én is jobb...de van különbség :D.
Viszont imádom, hogy közösen megyünk ebédelni, meg utána kávézni, azt hogy mindenről beszélgetünk :). Jó kis csapat lesz ez. Igaz, most nagyon szabadok voltunk, nem volt a főnök, de hétfőtől már lesz, szóval kissé vissza kell fogni magunkat :D. Bár szerintem most sem voltunk rosszak...csak időnként kissé hangosak. Meg káromkodósak :D.

Most így ennyi, majd még jelentkezem, de azt hiszem csak hétvégente, mert mire este hazaérek, nem sok mindenre van energiám :D.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése