2015. szeptember 13., vasárnap

Well, hello autumn

Alapvetően nem ez a kedvenc évszakom, de azt be kell látnom, hogy meg vannak a maga szépségei. Lássuk, miért is kellene szeretnem, ha már úgyis itt van:

1. Színorgia. Imádom, amikor a fák színes koronával ragyognak. Szerintem gyönyörűek ilyenkor is.
2. Falevél rugdosás :D Igen, tudom, hogy kinőttem már abból a korból, de akkor sem tudok neki ellenállni :D
3. Esti teázások/Forró csokizások. Nincs is jobb annál, mint amikor összekucorodsz a fotelban, a bögre forró teáddal, és olvasol, meg csak úgy élvezed a létezést. Erre most szoktam rá, de határozottan bejön.
4. Reggeli köd. Nem az a semmit sem látok fajta, hanem az a light-osabb verzió, amitől olyan mesebeli lesz a világ körülötted.
5. Napsütés. Azért még van ereje, de már nem sülsz oda a betonra tőle. Kifejezetten kellemes, és az életkedvemet is meghozza :)
6. Pulóver. Szeretem a vastag, meleg, bolyhos pulcsikat :D.
7. Forró kávé. A kávé amúgyis napi szükségletem, főleg ahogy a csoport nyomja, de ilyenkor néha kifejezetten jól is esik a meleg.
8. Méz. Yep, édesszájú énem rajong a mézért magában, kenyéren, vagy teában is. Nincs is annál jobb :).
9. Eső. De csak és kizárólag szobaablakból nézve. Ha menni kell benne, nem olyan jó. Az utána következő esőillatot pedig úgy szeretem.
10. Vénasszonyok nyara. Remélem most is lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése