2016. december 31., szombat

Visszatekintés






Yepp, elmondhatom, hogy túléltem ezt az évet is. A november második fele számomra kissé frusztrálóan telt, senki sem szereti, ha közlik vele, hogy nem jó amit csinál. Viszont így lehet csak fejlődni, nem igaz? Legalábbis remélem, aztán majd meglátjuk. Azért a rossz mellett történtek jó dolgok is, voltunk moziban, voltunk színházban, és újból megbizonyosodtam, hogy nekem vannak a legjobb munkatársaim :). Sajnos a december is hozott rossz híreket, így a karácsony kicsit keserédes volt.



Minden évben elfelejtem vezetni a listát, hogy mi az, amit először csináltam életemben abban az évben. Most már komolyan oda kellene figyelni erre... Na, de lássuk, az ideit:


  • bowlingoztam, méghozzá kétszer is
  • tartottam angolul előadást (ezen még van mit csiszolni)
  • vezettem többé-kevésbé normálisan egész évben határidő naplót :D
  • kezdtem el németül tanulni
  • voltam opera előadáson (és még tetszett is)
  • voltam kirándulni munkatársakkal (igaz nem mentünk messzire, de jó volt)
  • vezettem napi rendszerességgel a költekezésemet
  • vettem magamnak társasjátékot
  • minden hónapban gyűjtöttem össze annyi aprót, hogy valamivel megajándékozzam magam :D
  • voltam zumba órán
  • jártam táncpróbákra
  • vettem részt farsangi műsorban
  • néztem meg egy csomó filmet moziban 
  • voltam angol nyelvű PhD kurzuson Pécsen
  • készítettem angol nyelvű posztert a munkámból
  • bántottam meg munkatársamat nagyon (erre nem vagyok büszke, de mentségemre legyen mondva, nem direkt volt)
  • szidott le komolyan a főnököm (egyszer ezt is át kell élni, csak ne legyen belőle rendszer :D)
  • vettem meg a karácsonyi ajándékokat 22-én (és még van, akinek nincs, bakker...:D)
  • főztem a hétvégéken új receptek alapján barátommal (és mind ehető lett!)
Azt hiszem, ennyi, de lehet még később jut eszembe, akkor frissítem :D.

Tavaly megalkottam egy listát arra nézve, mit szeretnék ebben az évben megcsinálni.

1. Elkezdeni rendszeresen mozogni
2. Több folyadék bevitel (nem, nem alkoholra gondolok :D)
3. Megtanulni sütit sütni
4. Elkezdeni ismerkedni a némettel
5. Jobb időbeosztás
6. 100 könyv elolvasása
7. Ne csak barátom jöjjön hozzám, hanem én is menjek hozzá (ugye a lustaság, ha fájna...)
8. 100 film megnézése
9. Külföldön nyaralni (jó, nem egy hónapot, de pár nap nem olyan kivitelezhetetlen)
10. Gyúrni az önbizalmamra
11. Megtanulni szépen sminkelni
12. Megtanulni frizurákat csinálni saját magamnak, akár hajnali kómásan is
+1: Minden hónapban venni valami jutalom, mert megérdemlem (kár, hogy erre a hónapra már annyi ötletem van, hogy ebből csak egyet kiválasztani...O.o)

Nos, ebből maradéktalanul megvalósítani csupán a 4. és 13. pontot sikerült. Többé-kevésbé sikerült a 2., 5., 7. pont, bár azért ezekre sem ártana még gyúrni :D. Hm, azt hiszem van még hova fejlődni. Mondjuk a filmnézésekre kifejezetten büszke vagyok, 75 filmet láttam ebben az évben, és +2-t amit már korábban is, de most is megnéztem. Szóval az egész jó arány, hozzám képest :D.
Csak úgy mellesleg, ebből 13 mozis volt és a ma ejtettük meg az év utolsó mozi nézését: Star Wars of course :D.

Hm, nem is tudom, mit kellene az új évre összehözni. Azt hiszem, a mozgás, egészségesebb élethez szükséges dolgok maradnak, de így konkrétan pontokba nem tudnék összeszedni dolgokat még mellé. Csak azt szeretném, ha a következő évben legalább ennyi, ha nem több szép emlékhez jutnék, ilyen kedves emberekkel találkozhatnék, mint az idén. S ha minden szerettemnek úgy sikerülne 2017, ahogy tervezi.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése