2012. augusztus 31., péntek

Egy hónap áttekintése

Nos, majdnem egy hónapja dolgozom. Reggelente 5:40kor kelek...én mondom istentelenül korán van ez, még nekem is :D. Általában ezt látom, amikor ilyenkor kipislantok az ablakomon:
Szépnek szép. Miután magamhoz térek, felöltözök, felcuccolok, megveszem a reggelit/ebédet, elsprintelek a busz iránt. Amint megérkezem (jóh, a megállótól még 5 perc séta, de az nekem nem táv XD) már át is veszem a munkát. Igazából tényleg nem nehéz. Van egypár negatív oldala: unalmas, hosszú, monoton, de van pozitív rész is: tudok mellette olvasni/tanulni, annyira nincs messze, nem fizet rosszul, nem fizikai munka egész nap, kedvesek az emberek velem. És valljuk be, amúgy sincs sok választásom, szóval ezt kell szeretni. Egész nap itt üldögélek, és kapcsolom a hívásokat, kiadom a kulcsokat,újságokat, és irányítom az érdeklődőket a megfelelő irodákba:
Ez alatt az egy hónap alatt rengeteg könyvet olvastam. És az angol nyelvkönyvemmel is majdnem végeztem, pedig ezt még sose sikerült elérnem eddig :D.
Néha születik egy-egy vers is, majd nem sokára felteszem, amit tegnap írtam.
Letelt az augusztus, a legtöbb ismerősömnek így, vagy úgy, de ez egyet jelent az évkezdéssel a suliban. Ami azt jelenti hogy sokukat alig fogom látni, bár tény, hogy ha rendszeresen kapom a fizetést, akkor talán havi egy-egy leruccanás hozzájuk talán belefér majd. Másokat pedig kicsit többször fogom tudni látni, ami jó. Van akit kb ugyanannyiszor, csak a nap lesz más :D.
És ez azért furcsa lesz. Hogy nem órákon ülök a barátnőmmel, nem fogok esténként zh-ra tanulni, nem tárgyalom ki szobatársammal a napomat. Nem lesz le-fel utazgatás vonattal. Ez jó is, rossz is. Lesz időm, kicsit "pihenni", de nah. Hiányzik már most a dolog, pedig még csak egy hónapja dolgozom...mi lesz még itt később?

Elkezdtem angol tanárhoz is járni...megint. Remélem most már tényleg átmegyek. Úgy néz ki, november 24-én lenne a vizsga, ami a legszimpatikusabb, de majd még meglátjuk, milyen szinten fogok állni. Nem akarom a pénzt pocsékolni, mert most még egy januári is beleférne, vagy egy februári, ha az biztosabb.
 Allergia minden mennyiségben, na meg a héten fülfájás is, úgyhogy elegem van. Kész.
Viszont tegnap kaptam ezt is, és nagyon jól esett kicsi lelkemnek. Sanszos, hogy hosszú időre ez lesz a legjobb dolog, ami történt velem, szóval igyekszem nagyon megbecsülni:
Nah, mára ennyi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése