2011. június 18., szombat

Koncert

Na jó, a mai nap csúcspontja vitathatatlanul a Szabó Balázs Band koncert volt!! Anyával mentünk be rá, megérte, még úgyis, hogy közben azon járt a fejem, hogy tanulni kellene. Hát istenem. Tanulás helyett végigültem egy eszméletlenül jó koncertet, csak kár hogy rövid volt. Sok ilyen nyári, ingyenes mini koncerten voltam már a családdal, vagy barátokkal, de ez vitte a pálmát. Jó volt a hangulat, a zene, Balázs dumája. Élveztem minden percét. Lettek fényképek, sőt a végén előszülinapi ajándékként megkaptam a két cd-jüket, amit Balázs dedikált is. Kissé fáradtan, de elégedetten értünk haza. Anya azért, mert jó áron vett nekem ajándékot, aminek tuti örülök. Én azért mert jól zárult a napom. És most még egy másfél óra tanulás...jajjj :D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése