2011. június 30., csütörtök

Semmi, és mégis minden

Ez a mai nap, igen érdekes volt. Nem a rossz értelemben véve, hála az égnek. Igazából újra és újra rájövök arra, hogy néha annyira apró dolgok is elegek ahhoz, hogy jól érezzem magam. Máskor meg ahhoz, hogy csak egy apró kis porszemnek, ami egy hatalmas sivatagban hever valahol...
A reggeli lepkeadag felvétel (vagy minek nevezzem azt?) egy roppant érdekes beszélgetésbe csapott át. A téma a szerelem, párkapcsolat témakörben mozgott. Persze belőlem indultunk ki (de nem én kezdtem!), aztán tágult a kör a "nemzedékemre". Voltak gondolatok, amikkel egyetértettem. De volt olyan, amire még nincs rálátásom, tehát nem szólhattam hozzá érdemben. Mindenesetre adott egy kis gondolkozni valót. Azzal mindenféleképpen egyetértek, hogy amig önmagammal nem vagyok tisztában, és nincs bennem egyensúly minden területen (elme, szív, test), addig nem tudok adni a másiknak. Persze kaptam tanácsot is, úgymint az elsőnél ne álljak meg XD. Logikailag persze értem én, amit ennek a tanácsnak az alátámasztására mondott...úgymint mindig bennem maradna a kíváncsiság a "másikra", meg hogy nincs mihez viszonyítanom, és kiderülhet, hogy amit gondoltam, az nem az igazi. Persze a válasz, mint tudjuk 42 XD.
Mindenesetre igen elgondolkozva ballagtam haza. Ahol a nap második érdekes felfedezése várt. Úgymint az eső miatt nem párolgott kellőképpen az alkohol, és a lepkék nagy része nem pusztult el. Villámgyorsan visszacsaptam a doboz fedelét a kómázó páciensekre, és elkezdtem agyalni, mihez kezdjek. Az eredmény? Ha a szemközti házból néztek volna az ablakon, a következőt láthatták volna. Egy fiatal lány kezében egy dobozzal kinyitja az ablakot, ellenőrzi hogy senki sem látja, illetve hogy nem esik az eső, majd egy óvatos mozdulattal felnyitja a doboz tetejét, mire lepkék röppennek ki belőle. Na persze voltak ellenállóak is, őket konkrétan ki kellett pöckölni. Közben meg fejben jegyeztem, hogy "Három füstös medvelepke, két pettyes moly, egy piros medvelepke, araszolok...uh, annak meg kell nézni a nevét, mert csak a mintája rémlik, zebrabagoly (ez lepke, nem egy mutáns :D)..." Jah, és ezt az akciót 3x ismételtem, mert eleredt kétszer az eső, és az nem igazán barátja a lepkéknek...
A nap harmadik kellemes meglepetése este ért. Korábbi bejegyzésben már írtam, hogy támogatom a kezdeményezést, amit a kezdő írók felé tett néhány ismerősöm. Én csupán a véleményezésemmel tudom őket segíteni. Tegnap meg is kaptam az első történetet, melyet egy "felfedezendő író" írt. Árnyalatok a címe. Némi fenntartással nyitottam meg...aztán meg koppant az állam. Még csak a 47 oldalnál játok, de nagyon tetszik. Rögtön elkapott a hangulata. Ilyenkor döbbenek rá, hogy mennyi tényleg tehetséges ember él a világon, akik talán sose kapnak lehetőséget...Ha végig ilyen jó marad a könyv, akkor csak remélni tudom, hogy a könyvesblogomban írt bejegyzés talán segíteni fog rajta, ha majd a kiadók elé viszi a művet.
És holnaptól pedig megkezdődik az Olvasás 7 hete, amiben a bloggerek különböző témában írnak bejegyzéseket. Kb 150-160-an jelentkeztünk erre. Minden héten könyvnyeremények is lesznek, mert több kiadó is úgy gondolta, ezt az eseményt (melyben az olvasást szeretnénk népszerűsíteni, na meg a másik véleményét megismerni több témában) érdemes támogatni. Már várom...és nem, nem a nyeremények miatt. Egyszerűen csak szeretek írni olyan témákról, amik érdekelnek...:P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése