2011. július 10., vasárnap

Röviden

Röviden az utóbbi hetekről...befejeztem a vizsgaidőszakot, s bár egy tárgyam nem lett meg, kifejezetten elégedett vagyok a teljesítésemmel. Bár a kreditindexemet nem mertem kiszámolni :D. Az egy hetet, amit itthon tölthettem, leginkább a pihenés, punnyadás, barátokkal találkozás töltötte ki.  Így aztán nem sok kedvel mentem vissza a gyakorlatra. Persze a terepgyakorlat azért nem olyan vészes, mint az évközbeni órák, de lássuk be, kinek van kedve a nyarat még ilyen dolgokkal tölteni? Legalábbis én mindig úgy megyek, hogy csak túllegyek rajta. Aztán persze elkezdem is élvezni. Rengeteget nevettünk a barátnőmmel (párban kellett ugyanis dolgozni), még többet kúsztunk-másztunk. És persze hajkurásztuk a jószágokat, ami csak azért volt néha érdekes, mert volt amitől nagyon féltünk (pl poszméh), de hősiesen megfogtuk! Határoztunk már szinte félig sírva-félig nevetve, kűzdöttünk a preparálás lépéseivel. De kijelnthetem, hogy mi győztünk! És jutalmunk fejenként egy-egy ötös lett. :). Az egyedüli, amit sajnálok, hogy sokakkal ezután nem találkozok, majd csak szeptemberben. Másokkal még lesz egy jó kis gyakorlatom, szintén terepen...:).
Aztán lezárhatom a második évemet is véglegesen. Sok mindent tanultam, és nem csak a tárgyakból, hanem az emberekről, magamról. Barátságok jöttek, és úgy néz ki, hogy néhány megy is, amiből van olyan, amit sajnálok, na persze van olyan is, amin nem lepődtem meg és nem is estem kétségbe...
És a végén lesz egy teljes hónapom, amit pihenéssel tudok tölteni...na meg a szakdolgozathoz szükséges molyolással, de az nem olyan vészes...legalább lesz időm írni, had örüljenek neki néhányan :D, haladni kell a beígért mesekönyvel :P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése