2011. július 29., péntek

Film nézés, a'la Panna

Eldöntöttem, hogy megakarom nézni a moziban a Harry Potter utolsó részt, ezért aztán egy kis emlékfrissítést végzünk Pacsirtával. Ma eljött hozzánk, és megnéztük az első két részt. Mivel én a könyveket is most újra olvasom, nagyon benne vagyok a dologban, elég jól tudtam mikor mit fog mondani, meg mi van másképp a könyvben stb. Megbeszéltük észrevételeinket és...elkezdtem sorolni, mit szeretnék a filmből magamnak. Most eltekintek a hatalmas kastély, a jó pasik, a szép táj felsorolásától, maradjunk az állatoknál.
Első film: Első 10 perc után: - Akarok egy baglyot.
              a film negyedénél: - Nem édes, az a háromfejű kutyus? Megtartanám.
              A felénél: -Kell egy sárkány!
Második film: - Szeretnék egy főnixet...
                      - Simán elfogadnék egy pici baziliszkuszt, persze csak párszaszó tudása mellett...
És még csak ezekután fog jönni a többi...:D.
Persze, ha valami baromságot hallottam, ami nem stimmelt biológiailag, na azt is fennhangon megjegyeztem...de cserkészbecs'szó, moziban nem ilyen vagyok.
Nah, mivel olvasni viszont a harmadik kötetet olvasom (újra), azt hiszem, ma hippogriffekkel fogok álmodni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése