2011. április 17., vasárnap

Röviden DISNO, ahogy megéltem

Rengeteg munkába került, és egyhét alatt gyorsan lezajlott. Nem volt egyszerű a zh-k, és esti programok, illetve a plusz adag feladatok megcsinálása, de meglehetett oldani.
Legmegerőltetőbb a 24 órás vetélkedő volt. Amit ezalatt az idő alatt megtapasztaltam...
1. Mindig lesznek olyan emberek, akiknek a nyerés fontosabb, mint az hogy élvezzék a játékot.
2. Bármennyire is igyekszem, még én is találok olyan embert, aki rögtön ellenszenves lesz, pedig azelőtt sosem találkoztunk...és tudom h nem illik korán mindenféle következtetést levonni, de hát na.
3. Vannak, akik bunkónak születnek
4. Részeg pasiknak nehéz megmagyarázni, miért is nem érzed a késztetést h azonnal elmenj velük a szobájukba. Na és persze szervező társaid pont ilyenkor nem lesznek kéznél.
5. 38 órát nem bírok végig, alvás nélkül...volt akinek ment, nekem nem :)
6. Gyökeresen változhat  meg a véleményed emberekről. Nagyon örültem, mikor egy csmó emberről kiderült, hogy nagyon jó fej, és nem néznek levegőnek, hanem velünk poénkodnak, annak ellenére hogy ők az "elit" hogy úgy mondjam. És azokkal, akikkel eddig csak keveset beszéltem, ez jó alkalom arra, hogy kicsit jobban megismerjem őket. Nagyon sok olyan embert ismertem meg így, akiket talán máskor nem, és ezért nagyon hálás vagyok ennek a rendezvénynek.
7. Akik már jóban voltak egymással, azok odafigyeltek a másikra, és sztem ez is jó dolog. Hogy nem csak magunkra gondolunk, hanem a másikra is.
8. Ha nem is úgytűnt, azért a végére a csapat összetartott, és segítette egymást.
9. A legjobb hangulat a kellékes kuckóban volt :D
10. Ha fáradt vagy, akkor koncert zaja mellett is tudsz aludni.
11. A jó hangulat magával ragadja az embert.
12. Kávé és csoki nekem egyszerre igen ütős anyagnak számít :D
13. Azért van egy két "wow" testű pasi itt a koliban :D
14. Elmondhatatlan az érzés, amikor az embert a csapatok megtapsolják, az elvégzett munkája megbecsüléseként
15. Bármennyire is lefárasztott, és néha kiakasztott, alapvetően hiányozni fog
16. Rengeteg emléket és élményt jelent

Ha újra kellene jelentkezni, megint meg tenném. Megérte. De azért az nem lesz rossz, hogy kicsit több időm lesz :)

"Egy család vagyunk!" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése