2011. április 3., vasárnap

Tavaszi szünet első napja

Ez egy nagyon, nagyon hosszú hét volt. Amit ha visszanézek...maradjunk annyiban, hogy nem bánom, hogy vége van. Voltam fárasztva, sokkolva, feldobva. Futottam sok-sok emberrel együtt, és jó pár egyetemistával egyetemben elmondhatom, végre itt a tavaszi szünetem. Ami semmire nem lesz elég, de ez van. Közben arra is rájöttem, hogy csináltam pár dolgot, ami nem feltétlenül volt okos dolog, de már mindegy. Csak reménykedni lehet, hogy úgy is sül el, ahogy remélem, és nem visszafelé.
Csináltam személyiség tesztet is, ami eléggé betalált. Néhány nagyon igaz dolog rám, a jellemzésből.

Elsődlegesen befelé fordulva éli meg életét: Ez igaz, hányszor kaptam már meg, hogy inkább éljem az életet...
Az INFJ-k gyengéd, törődő, összetett és nagyon intuitív egyének: Hm, remélem.
Nagyon érzékenyek a konfliktusra, és nem is viselik túl jól. Azok a szituációk, melyek konfliktustól terhesek, az általában békés INFJ-ben nyugtalanságot vagy felgyülemlő dühöt kelthetnek: Ez is igaz. Gyűlölöm a konfrontálódás bármilyen formáját.
Ugyanakkor az INFJ maximalista, aki kételkedik benne, hogy kihozza magából a maximumot: Erről szerintem néhány barátnőm tudna mesélni :D
Az INFJ tetszeni akar másoknak, és ezért a legnagyobb erőfeszítéseket is képes megtenni: Nos igen. Mi mindent csináltam, csak azért hogy szeressenek, és elégedettek legyeenek velem...
Ezzel a képzelőerővel gyakran képes arra, hogy bonyolult esztétikus művészeti alkotásokat hozzon létre, zenét, matematikai rendszereket, verseket, színdarabokat és regényeket: Na, azért a matematikai rendszert túlzásnak tartom...XD
Rendszerint odaadó élettársával szemben, de nem mindig hajlandó a fizikai közeledésre: Khm, no comment.
Valószínű, hogy baráti köre szűk, barátságai mélyek és hosszú időn át tartanak: Remélem.
Ajánlott foglalkozások: pszichoterapeuta, művész, könyvesbolt tulajdonosa, költő, tanár, író, fotóriporter...aham :D
És még folytathatnám...de érdekes volt.
Ma elolvastam 3 könyvet...és semmi tanulás. Kár hogy ez holnaptól azért változik...na nem baj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése