2011. március 27., vasárnap

Csak futok

Ez a hét...továbbra is kapok jót és rosszat, bár tény, hogy kb. ugyanakkora mennyiségben. De ahogy végig nézek az ismerősi körömön, meg ahogy hallgatom, nem csak én. Pont azt beszélgettük, hogy vagyunk páran, akiknek most minden rossz bejött, de úgy hogy csak na...közeledik 2012, érződik a hatása :D.
De a viccet félretéve. Néha úgyérzem, semmi fény nincs, máskor meg nem is értem miért voltam úgy magam alatt...remélem a tavaszi idő pozitív hatással lesz rám, kedden leteszteltem, hogy képes a napsugár enyhíteni a dolgokon.
Futás. A héten 13 km-t sikerült futni...csak kicsit akartam belehalni...de függetlenül ettől jó esett, na meg még mellé jó pár km-t sétáltam is, hála a szép időnek. Levezeti a stresszt, lefáraszt, megnyugtat. Ha csak kis ideig, de elhagyom a bajokat, a félelmeket, gyengeségeimet, és nem marad más csak a táj, én...no meg az izomláz.
A baráti társaság továbbra is hozza a formáját :). Van, akivel nevetek, van akivel sírok...és van akitől meg elfáradok. Na meg persze próbálom elsimítani a hullámokat, több-kevesebb sikerrel. És amikor már teljesen lefáradok az emberektől, akkor jöhet egy kis zene...és csak hallgatom, hagyom hogy kimosson belőlem mindent...vannak olyan számok, amik ilyenkor rám találnak. És milyen jó, hogy rám találnak.
Már csak 6 nap, 4 zh, 2 megbeszélés és itt a tavaszi szünetem. Amiben lehet hogy a szervezés miatt néha vissza kell ugranom kedvenc városkámba, de alapvetően itthon lehetek, tanulhatok (jeh, mert annyira jó), fáraszthatom a fogadott rokonságot. És reményeim szerint olvashatok a természetben :)
Addig meg futok. Ha bajok elől nem is, mert az odázástól nem lesz jobb, de a rossz hangulattól mindenképp. S talán egyszer utolérem magam, nem csak időben, nem csak tananyagilag, hanem emberileg is.Talán. De addig még úgy érzem lesz pár izomlázas éjszakám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése